Reklamace

Reklamace je právní jednání, kterým smluvní strana uplatňuje odpovědnost za vady v plnění.  Podmínky reklamace jsou specifikovány zákonem popřípadě smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím a reklamačním řádem. Řešení reklamace spočívá v opravě zboží, výměně zboží za jiné, odstoupením od smlouvy popřípadě poskytnutím slevy. Reklamaci je třeba uplatnit v reklamační lhůtě, která se shoduje se záruční lhůtou výrobku. O vyřízení reklamace by měl být pořízen reklamační protokol.

Kam chcete pokračovat?

Dejte o tomto pojmu vědět ostatním!


Ověřené praxí. Pomohou vám uspět v životě
i v podnikání. ZDARMA, včetně našich ebooků. Přihlaste se.

Máme pro vás skvělé tipy.

17123
17129
17131

Kdykoliv se můžete odhlásit. Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Samotné ebooky pak najdete zde.

 
Líbí se Vám náš obsah? Prosíme podpořte nás a dejte nám like!