Připravíme pro vás pracovní směrnice, které vám pomohou posunout vaše podnikání dopředu a zefektivnit fungování vašich zaměstnanců
Pracovní směrnice jsou interní dokumenty obsahující pravidla, jak mají zaměstnanci vykonávat svoji práci, nebo jak se mají v různých situacích a na pracovišti chovat. Důležitost směrnic spočívá zejména v jejich transparentnosti a obecnosti. Aby bylo vaše podnikání efektivní, musí každý zaměstnanec vědět, jakým způsobem se na pracovišti chovat a jak v různých situacích postupovat. Jsou-li procesy ve vaší firmě zdokumentované, je mnohem jednodušší dovodit odpovědnost konkrétního zaměstnance, protože každý ví, jaká je na pracovišti jeho role.
Prostřednictvím pracovních směrnic můžete upravovat celou řadu situací, které se mohou na pracovišti vyskytnout, aby vás nic nepřekvapilo. Lze upravit široké spektrum záležitostí, od poměrně banálních, jakými jsou přestávky při práci, přes zásady při nepřítomnosti zaměstnance, až po odměňování a benefity. Pracovní směrnice můžeme velmi snadno zkombinovat rovněž s pracovním řádem.
Chcete zlepšit fungování vašich zaměstnanců a snížit vaši osobní odpovědnost? Obraťte se na nás a my vám s tím rádi pomůžeme.
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY