Příprava a pořádání valných hromad, členských schůzí a shromáždění

Pomůžeme Vám s přípravou a organizací valných hromad, členských schůzí a shromáždění

Hodnocení služeb klienty

[kkstarratings]
Více než
0
1500
klientů

již využilo našich služeb.

Přes
0
97
% klientů

by naše služby dále doporučilo.

Přes
0
14
profesionálů

se věnuje Vašim případům.

Informace ke službě příprava a pořádání valných hromad, členských schůzí a shromáždění

Popis služby

Individuální řešení na míru

Fullservice řešení pro Vás

S garancí právníka

Připravujete zasedání společníků nebo akcionářů společnosti? Připravujete členskou schůzi nebo shromáždění? Bojíte se, že vaše dokumenty budou obsahovat vady, které by mohly v budoucnu způsobit problémy? My pro Vás dokumenty připravíme a pomůžeme Vám i s kompletní přípravou dané události.

Již samotný proces svolání valné hromady, členské schůze nebo shromáždění musí proběhnout správně, aby některá dotčená osoba nemohla namítat, že svolání proběhlo neplatně. Pozvánka musí obsahovat přesně stanovené informace a také musí být řádně doručena v řádném termínu v souladu se stanovami nebo zákonem. Následně pro Vás vyhotovíme v písemné formě usnesení, které nejvyšší orgán schválí, aby nemohla být rozporována pro neplatnost. Dále vyhotovíme zápis z valné hromady, členské schůze nebo shromáždění, který je povinně vyhotovován zapisovatelem a zasílán všem dotčeným osobám.

Stejně tak důležitým dokumentem je výroční zpráva. Účelem tohoto dokumentu je podat pravdivě a věrohodně informaci o vývoji právnické osoby za účetní rok. Výroční zpráva informuje o finanční situaci a výsledcích hospodaření za uplynulé účetní období.

Tato služby je vhodná pro:

  • obchodní společnosti
  • družtstva
  • společenství vlastníků jednotek
  • spolky a neziskové organizace

Výhody služby

  • příprava dokumentů v platném znění a se zákonnými náležitostmi
  • organizace události a svolání dotčených osob dle zákona
  • doručení potřebných dokumentů na soud a vložení do Sbírky listin
  • zajištění služeb notář pro vyhotovení notářského zápisu v případě, že je potřeba
  • konzultace s právníky

Cena služby

dle náročnosti

Bližší informace k uvedeným cenám najdete zde.

Získejte bližší informace:

601 303 666

info@azlegal.cz

radka-conkova120x120

Získejte tuto službu

1

Vyplníte jednoduchou žádost

2

Zavoláme Vám

a domluvíme se na podrobnostech.

3

Poskytneme Vám řešení

rychle a flexibilně.

martin-zastera85x85-grey

Celý tým naší kanceláře je připraven se Vám věnovat!

Mgr. Martin Zástěra, advokát

Související služby

žádné související služby

Proč využít právní služby advokátní kanceláře AZ LEGAL?

Kvalitní zpracování dokumentů a podání

Při poskytování právních služeb se vždy snažíme provádět naši práci, veškeré výstupy na 100 %.

Kompletní portfolio služeb od A do Z

Klientům se vždy snažíme poskytnout kompletní řešení, abychom vyřešili jeho požadavek.

Potřeby klienta jsou prioritou

Nejdříve zjišťujeme potřeby klienta, aby naše služby splnily očekávání a klient vždy odcházel spokojený.

Pracujeme rychle a flexibilně

Právní záležitosti se mohou v čase rychle měnit, proto na tyto změny rychle a pružně reagujeme.

Neděláme práci jenom napůl

Vždy děláme práci naplno, aby klient dostal řešení, které si zaplatil a výsledek, který od něj očekává.

Dostupné ceny právních služeb

Naše služby nabízíme za takovou cenu, aby byly dostupné i běžným firmám, živnostníkům a občanům.

Také tito klienti a partneři nám důvěřují

Praha_71
vsem
businessleaders
modra-pyramida
nemocnicelitomerice1
amsp
magistrat-hlavniho-mesta-prahy
bezrealitkycz-1
 
Líbí se Vám náš obsah? Prosíme podpořte nás a dejte nám like!