Připravíme pro Vás protokol o vyřízení reklamace
Hodnocení služeb klienty
Informace ke službě protokol o vyřízení reklamace
Popis služby
Prodáváte zboží nebo služby? Čas od času se může stát, že musíte řešit reklamaci Vašich zákazníků a obzvlášť ve vztahu ke spotřebiteli je důležité mít vše v pořádku. V rámci vyřízení každé reklamace byste měli vydat zákazníkovi protokol o vyřízení reklamace. Tento protokol by měl splňovat řádné náležitosti a v případě zamítnutí reklamace i detailní zdůvodnění, proč byla reklamace zamítnuta. Jedině tak se vyhnete zbytečným sporům, které právě ve vztahu ke spotřebitelům mohou podnikateli způsobit komplikace a potíže s úřady jako je např. Česká obchodní inspekce.
Rádi Vám vzor tohoto protokolu pro další využití připravíme a ulehčíme Vám práci.
Výhody služby
Cena služby
od 2 490 Kč
Bližší informace k uvedeným cenám najdete zde.