Perfektní protokol o vyřízení reklamace Vás ochrání před a stěžovači!
Prodáváte zboží nebo služby? Čas od času se může stát, že musíte řešit reklamaci Vašich zákazníků a obzvlášť ve vztahu ke spotřebiteli je důležité mít vše v pořádku. V rámci vyřízení každé reklamace byste měli vydat zákazníkovi protokol o vyřízení reklamace. Tento protokol by měl splňovat řádné náležitosti a v případě zamítnutí reklamace i detailní zdůvodnění, proč byla reklamace zamítnuta. Jedině tak se vyhnete zbytečným sporům, které právě ve vztahu ke spotřebitelům mohou podnikateli způsobit komplikace a potíže s úřady jako je např. Česká obchodní inspekce.
Rádi Vám vzor tohoto protokolu pro další využití připravíme a ulehčíme Vám práci.
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY