Nejsou vámi zakoupené zboží či služby v pořádku? Reklamujte je!
Zakoupili jste určité zboží a pak zjistili, že je vadné? Či jste si objednali určitou službu a s jejím průběhem či výsledkem jste nebyli spokojeni?
Reklamovat lze u spotřebního zboží standardně až do dvou let od jeho zakoupení. Důležitým pojmem v tomto ohledu je běžné opotřebení, jelikož zboží, které vykazuje známky takovéhoto běžného opotřebení, reklamovat nelze. Poskytne-li vám prodejce záruku v záručním listu, máte tato práva zachována po celou dobu jejího trvání, tedy i více než standardní dva roky.
Uplatnit reklamaci zboží můžete na jakékoli prodejně prodejce, v jeho sídle nebo místě podnikání, kde je tento prodejce povinen tuto reklamaci přijmout. Nepřijme-li ji, dopouští se přestupku, za který mu od České obchodní inspekce hrozí pokuta až do výše několika milionů korun.
Nenechte se proto odradit. Velice rozšířeným mýtem například je, že je nutné mít u sebe při reklamaci účtenku. Přitom prokázat, že jste si u prodejce zboží či službu skutečně zakoupili, stačí učinit například výpisem z vašeho bankovního účtu nebo svědectvím další osoby.
V případě, že potřebujete pomoci s reklamací zboží či služby, neváhejte se na nás obrátit!
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY