Nebojte se smluv uzavíraných přes internet – s případnými problémy vám pomůžeme!
Koupili jste si na internetu zboží nebo službu a máte s prodejcem problémy? Nebyla dodržena slíbená kvalita nebo vám něco z toho bylo dodáno pozdě či snad vůbec?
Při nakupování na internetu platí základní pravidlo, že spotřebitel může od smlouvy odstoupit do 14 dnů od uzavření takové smlouvy, a to bez udání důvodu. Tato lhůta počíná běžet ode dne uzavření smlouvy a při koupi zboží skrze kupní smlouvu od jeho převzetí. Pokud ovšem internetový obchod neupozorní spotřebitele (např. ve všeobecných obchodních podmínkách) na toto jeho právo, lhůta se prodlužuje na 1 rok.
Pokud se však od takové smlouvy rozhodnete odstoupit, znamená to nejen to, že vám prodejce vrátí vámi zaplacené peníze, ale také že vy musíte dané zboží vrátit zase jemu. A to i v případě, že se prodejce k vydání peněz nemá, protože jde o nezbytnou podmínku pro to, aby váš nárok následně mohl být vymáhán soudně.
Pokud řešíte problém spojený s nakupováním na internetových obchodem, pomůžeme vám s tím – převezmeme veškerou komunikaci s prodejcem a vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY