Nenechte se oškubat nepoctivými prodejci automobilů, braňte se!
Podvedl vás autobazar stočeným tachometrem či vlastnosti auta prezentované prodejcem neodpovídají realitě? Nebyla vaše oprava provedena správně nebo si servis naúčtoval naprosto nesmyslnou částku za opravu?
Velice často dochází k situaci, kdy je zakoupené auto prezentované jako naprosto perfektní a po několika týdnech či měsících užívání se začnou projevovat první skryté závady. Tuto situaci je třeba ihned řešit přímo s autobazarem a požadovat od nich vyřešení problému. Lze také žádat o slevu z kupní ceny, od smlouvy odstoupit nebo v krajním případě i podat žalobu k soudu.
Autoservisy zase mnohdy opraví vaše auto pouze na oko a po několika jízdách se stejná závada objeví znovu. V tomto případě je potřeba opravu reklamovat a požadovat po autoservisu napravení situaci či náhradu škody a v nejzazším případě i ušlý zisk. Velmi častým problémem je také takzvaná „výměna“ některé součástky, kdy „nová“ součástka není ani trochu nová, ale v zásadě spíš recyklovaná, čemuž ale absolutně neodpovídá cena, kterou si autoservis za to naúčtuje.
V případě, že se nacházíte v podobné situaci a nevíte si rady, obraťte se na naše zkušené právníky, kteří s vámi celou situaci proberou!
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY