Nenechte si vaši dovolenou pokazit neschopnou cestovní kanceláří! A pokud už se stalo, chtějte kompenzaci!
Zaplatili jste si zájezd a ten se nakonec vůbec nekonal? Nebo se konal, ovšem jeho kvalita naprosto neodpovídala ceně?
Nejlepším řešením, pokud je to možné, je domáhat se nápravy ihned na místě. Pořadatel zájezdu je povinen zajistit náhradu, a pokud ji nesjedná včas, máte právo zařídit si ji sami na pořadatelovy náklady. Pokud totiž cestovní kancelář nenapraví vadu ihned, poskytuje službu s vadou a za tu vám jako spotřebiteli náleží sleva. Výše slevy není pevně dána, ovšem jako vodítko slouží tzv. Frankfurtská tabulka slev užívaná v Německu, která například stanoví, že sleva za jiný, než smluvený hotel se pohybuje v rozmezí 10-25% a dále třeba za nefunkční toaletu na pokoji okolo 15%.
Další problém představují storna zájezdů, například z důvodu náhlého onemocnění. A ještě horší je pak situace, kdy onemocníte přímo na dovolené, a to z důvodu špatné hygieny hotelu, kde vás organizátor zájezdu ubytoval. Tato pochybení je potřeba řešit co nejdřív, jinak se svých nároků domůžete už jen velmi obtížně.
Proměnil-li se váš zájezd v horor a domníváte se, že máto nárok na spravedlivé odškodnění, kontaktujte nás a na osobní schůzce vše probereme a navrhneme vám možná řešení!
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY