S námi si na vás žádný úředník vyšlapovat nebude!
Choval se úředník při řešení vašeho případu v rozporu s etickými pravidly? Tykal vám, bezdůvodně na vás zvyšoval hlas či jednal velice neslušně? Zavolejte nám, i takovému jednání se lze bránit!
Za nevhodné chování úředníka můžeme označit již zmíněné tykání, zvýšení hlasu nebo například jednání, které vykazuje znaky diskriminace, ponižování či například vulgarity. V rámci státní správy pak takové jednání není žádoucí a nemůže být za žádných okolností tolerováno.
Tuto stížnost můžete podat jednak ústně, jednak písemně, anebo také elektronicky, přičemž musí vždy obsahovat údaj o tom, kdo ji podává (typicky jde u fyzických osob o jméno, příjmení, datum narození a trvalý pobyt), jaké věci se týká (v případě, že již byla přidělena spisová značka, uvést i ji) a co se navrhuje. Daný správní orgán je pak povinen vaši stížnost projednat a vyřídit do 60 dnů.
V případě, že se proti nevhodnému chování úředníka chcete bránit, obraťte se na nás, pomůžeme vám!
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY