Vedení mzdové a personální agendy

Využívejte našich pravidelných služeb pro vedení mzdové a personální agendy

Hodnocení služeb klienty

[kkstarratings]

Vyberte si jeden z výhodných balíčků!

Chcete mít pravidelně postaráno o vedení mzdové agendy a personálních záležitostí své firmy? Poskytneme Vám komplexní řešení. Stačí využívat jeden z našich paušálních balíčků za zvýhodněnou cenu a naši profesionálové se již postarají o vše potřebné.

BALÍČEK MINI

1 990měsíčně
    • komplexní zpracování mezd pro 1 - 4 zaměstnance
    • vedení mzdových listů a personálních složek zaměstnanců
    • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
    • přihlášky a odhlášky zaměstnanců
    • mzdové reporty a elektronické výplatní pásky
    • konzultace v oblasti mzdové a personální agendy

BALÍČEK OPTIMUM

390/ zaměstnanec
    • komplexní zpracování mezd pro 5 - 50 zaměstnanců
    • vedení mzdových listů a personálních složek zaměstnanců
    • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
    • přihlášky a odhlášky zaměstnanců
    • mzdové reporty a elektronické výplatní pásky
    • konzultace v oblasti mzdové a personální agendy

BALÍČEK EXTRA

320/ zaměstnanec
    • komplexní zpracování mezd pro 51 - 100 zaměstnanců
    • vedení mzdových listů a personálních složek zaměstnanců
    • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
    • přihlášky a odhlášky zaměstnanců
    • mzdové reporty a elektronické výplatní pásky
    • konzultace v oblasti mzdové a personální agendy

Pokud žádný z balíčků nevyhovuje Vašim potřebám, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám připravíme řešení na míru. V případě dlouhodobé spolupráce poskytujeme našim klientům cenové zvýhodnění.

Informace ke službě vedení mzdové a personální agendy

Popis služby

S garancí daňového poradce

Fullservice řešení pro Vás

Profesionální zastoupení daňovým poradcem

Stále více firem využívá v dnešní době služeb externě vedených mezd a personální agendy. Důvodů může být hned několik např. zamezení úniku citlivých informací v rámci firmy, udržování odbornosti mzdové účetní z důvodů neustále se měnící legislativy či náročnost personální a mzdové problematiky. Věnujte se více předmětu svého podnikání, rádi Vám s vedením mzdové a personální agendy pomůžeme.

Zajistíme pro Vás kompletní zpracování mzdové agendy tj. výpočet mezd, povinných odvodů daní, pojistného na zdravotní a sociální pojištění hrazené zaměstnancem i zaměstnavatelem, vedení mzdových listů a personálních složek zaměstnanců, měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení, hlášení pro Český statistický úřad.

Připravíme mzdové reporty podle Vašich představ včetně účetního dokladu pro import do Vašeho účetnictví a platebních příkazů. Vašim zaměstnancům zašleme výplatní pásky elektronicky na jimi uvedený email. Zajistíme včasné přihlášení a odhlášení zaměstnanců u zdravotních pojišťoven či správy sociálního zabezpečení. Po skončení kalendářního roku provedeme roční uzávěrku mezd. Připravíme pro Vaše zaměstnance roční zúčtování daně ze závislé činnosti a funkčních požitků či přiznání k dani z příjmů fyzických osob, evidenční listy důchodového pojištění, vyúčtování záloh a srážkové daně pro finanční úřad či oznámení o plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním pojištěním. Zodpovíme Vaše mzdové a personální dotazy a mnoho dalšího. Neváhejte nás kontaktovat.

Výhody služby

  • mzdy vedené profesionály s dlouholetou praxí
  • zachování mlčenlivosti a zabezpečení dat v souladu s GDPR
  • zpracování mezd do 48 hodin
  • zastupování na úřadech
  • daňové otázky řešené přímo daňovým poradcem
  • právní otázky vyřešíte přímo s našimi právníky

Cena služby

Cena dle zvoleného balíčku. Přehled balíčků zobrazíte zde.

Bližší informace k uvedeným cenám najdete zde.

Získejte bližší informace:

601 303 666

info@azlegal.cz

radka-conkova120x120

Získejte tuto službu

1

Vyplníte jednoduchou žádost

2

Zavoláme Vám

a domluvíme se na podrobnostech.

3

Poskytneme Vám řešení

rychle a flexibilně.

martin-zastera85x85-grey

Celý tým naší kanceláře je připraven se Vám věnovat!

Mgr. Martin Zástěra, advokát

Související služby

Proč využít právní služby advokátní kanceláře AZ LEGAL?

Kvalitní zpracování dokumentů a podání

Při poskytování právních služeb se vždy snažíme provádět naši práci, veškeré výstupy na 100 %.

Kompletní portfolio služeb od A do Z

Klientům se vždy snažíme poskytnout kompletní řešení, abychom vyřešili jeho požadavek.

Potřeby klienta jsou prioritou

Nejdříve zjišťujeme potřeby klienta, aby naše služby splnily očekávání a klient vždy odcházel spokojený.

Pracujeme rychle a flexibilně

Právní záležitosti se mohou v čase rychle měnit, proto na tyto změny rychle a pružně reagujeme.

Neděláme práci jenom napůl

Vždy děláme práci naplno, aby klient dostal řešení, které si zaplatil a výsledek, který od něj očekává.

Dostupné ceny právních služeb

Naše služby nabízíme za takovou cenu, aby byly dostupné i běžným firmám, živnostníkům a občanům.

Také tito klienti a partneři nám důvěřují

Praha_71
vsem
businessleaders
modra-pyramida
nemocnicelitomerice1
amsp
magistrat-hlavniho-mesta-prahy
bezrealitkycz-1
 
Líbí se Vám náš obsah? Prosíme podpořte nás a dejte nám like!