Nevíte, jak na výpověď smlouvy s operátorem či poskytovatelem internetu? Pomůžeme vám!
Chcete svého stávajícího operátora či poskytovatele internetu vyměnit za nového, protože vám nabídl výhodnější služby? Či s tím stávajícím nejste spokojeni? Nebo chcete smlouvu vypovědět z jiného důvodu?
V obou případech je předně nutné si uvědomit, že bude záležet, zda máte danou smlouvu uzavřenou na dobu určitou, či neurčitou. Výpověď smlouvy na dobu neurčitou s sebou většinou významnější komplikace nepřináší. Výjimku tvoří snaha vymoci z vás určitý sankční poplatek, který zásadně nazývají např. jako „administrativní“ apod.
Co už však není tak jednoduché, je ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou. Vždy je totiž potřeba podívat se nejdříve do smluvních podmínek daného poskytovatele či telefonního operátora a zjistit, jaké poplatky si za takové předčasné ukončení smlouvy bude účtovat. Poskytovatelé internetového připojení však nesmí účtovat poplatek vyšší než 5 % ze součtu měsíčních paušálů či sjednané měsíční částky, které byste jinak bývali byli nuceni za jeho služby zaplatit, kdybyste smlouvu takto předčasně neukončili.
Chcete-li vypovědět smlouvu s telefonním operátorem či poskytovatelem internetu a nevíte, jak na to, kontaktujte nás a my s vámi rádi vše probereme!
Jak nás klienti hodnotí?
Více než 1 500 klientů
JIŽ VYUŽILO NAŠICH SLUŽEB
97 % klientů
NAŠE SLUŽBY DOPORUČUJE
15+ specialistů
S RADOSTÍ ŘEŠÍ VAŠE POTŘEBY