fbpx

Jak fungují právní služby

Jak probíhá poskytnutí právní služby advokátem?

Podle typu a složitosti případu, který s klientem řešíme, se často liší i průběh a jednotlivé fáze poskytnutí právní služby. Poskytujeme jednorázové služby, které nevyžadují následný dohled a dlouhodobé zastoupení, kdy monitorujeme vývoj případu a flexibilně činíme potřebné úkony.

Jednorázová služba bez zastoupení

Tento průběh zahrnuje převážně jednoduché případy, které nevyžadují dlouhodobý dohled – např. jednorázové vyhotovení smlouvy nebo jiného dokumentu.

1

Domluvíte si konzultaci

Zavoláte na naši infolinku 601 303 666 nebo vyplníte formulář žádosti a my Vám zavoláme zpět. V případě jednodušších a předem specifikovaných požadavků Vám rovnou můžeme vyhotovit požadovaný dokument dle zadání nebo si s Vámi domluvíme osobní konzultaci, která je nezávazná.

2

Konzultace s právníkem

Na osobní konzultaci s Vámi naši právníci proberou Váš případ a Vaše konkrétní požadavky. Na základě Vašich požadavků Vám navrhneme, jak Vaši situaci řešit a za jakých podmínek. V případě zájmu je možné se rovnou domluvit na termínu vyhotovení Vámi požadovaných dokumentů a objednat si právní službu.

3

Vyhotovení smluvních dokumentů

Ihned, jakmile budete mít požadované dokumenty připravené, Vám zavoláme nebo zašleme email a domluvíme se s Vámi na předání. Některé typy dokumentů Vám mohou stačit zaslat v elektronické podobě emailem, jiné mohou vyžadovat osobní předání na pobočce kanceláře. V případě zájmu Vám můžeme i ověřit podpisy na dokumentech nebo poskytnout jiné doplňující služby.

Dlouhodobé zastoupení

Tento průběh zahrnuje veškeré případy, které vyžadují trvalý dohled a flexibilní úkony v závislosti na aktuálním vývoji případu, např. soudní spor s protistranou, vymáhání pohledávky nebo rozvod.

1

Domluvíte si konzultaci

Zavoláte na naši infolinku 601 303 666 nebo vyplníte formulář žádosti a my Vám zavoláme zpět. Domluvíme s Vámi termín konzultace s našimi právníky a na základě základních údajů, které nám sdělíte o Vašem případu zajistíme, aby byl na schůzce přítomen specialista požadované oblasti práva.

2

Konzultace s právníkem

V rámci konzultace s Vámi probereme podrobnosti Vašeho případu, veškeré Vaše požadavky a identifikujeme případná rizika a možné komplikace, které mohou být s Vaším případem spojeny. Na základě všech dostupných informací Vám navrhneme možná řešení a postupy, které mohou vést k úspěšnému vyřešení Vaší situace.

3

Dohodnutí spolupráce

Pokud budete mít zájem řešit Váš případ přes naši advokátní kancelář, udělíte nám plnou moc k zastoupení a domluvíme společně veškeré podmínky spolupráce tak, abychom zajistili Vaši spokojenost a co nejlepší výsledek řešení Vašeho případu.

4

Zastoupení advokátem

Na základě udělené plné moci Vás pak zastoupíme při jednáních s protistranou, před soudem i veškerými ostatními subjekty dle dohody a poskytneme Vám kompletní právní podporu. Přípravíme veškeré dokumenty a podání, která bude Váš případ vyžadovat.

5

Monitoring Vašeho případu

Váš případ budeme pravidelně monitorovat a hlídat, aby byly dodrženy veškeré termíny a lhůty. Na základě aktuálního vývoje případu budeme průběžně reagovat na nové podněty a výzvy, které se vyskytnou, abychom se přiblížili úspěšnému řešení.

6

Dokončení případu

Váš případ dovedeme až do konečné fáze, kdy společně s Vámi zhodnotíme celkový průběh případu, jeho úspěšnost a provedeme konečné vyúčtování poskytnutých služeb.

Potřebujete bližší informace ke službám naší advokátní kanceláře?

S veškerými Vašimi dotazy Vám rádi poradíme. Stačí se obrátit na naši telefonickou infolinku nebo nám napište email.

601 303 666

info@azlegal.cz

 
Líbí se Vám náš obsah? Prosíme podpořte nás a dejte nám like!